Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.

Friday, February 25, 2011

s e l e s a


rasa itu tetap ada....rasa rindu kepada keluarga ku....
rasa ini bertambah2 klu masalah atau keadaan aku xstabil....
rindu kepada kelurga ku...
walau pun, keluarga ku d cni, sudah tidak menerima aku...
aku cuba rasional diri aku....
igt balik tujuan aku dtg cni...
mmg adat merantau dan belajar.
hati kena tegar
walau bukan itu aku sebenar,....

rasa penat bila kita asyik faham keadaan org...
rasa lelah bila diri ni hanya diperlukan bila ada...
aku perlu mengikhlaskan semua ini....
silapku kerana melibatkan diri scr 'serius' ngn masalah org..
mgkin, slps ini aku betul2 kena jaga etika di luar mahupun peribadiku

banyak sgt cacat cela aku lihat...
alhamdulillah, aku dapat melihatya, dan aku perlu
memperbaiki silapku itu..
aku tahu, susah untuk berubah dalam jangka masa yg tdekat.
mungkin menjauhi itu langkah terbaik...

xperlulah aku memikirkan rasa sakitku ini...
sedangkan kelak aku juga yang menanggung sendiri.
walau serendah mana pun kita,
cuba untuk berubah..
cuba untuk berani melangkah setapak ke hadapan.
walaupun, aku terpaksa berkorban.

aku masih dalam dilema...
meninggalkan org2 yg aku kasih.,sayang...
aku fikirkan aku sudah melakukan yang terbaik...
namun, masih ada cela nya..

sakitkan bila kita hanya diperlukan ms susah.....
aku tekad tidak mahu menjdi seperti dulu lah...
biarlah itu urusannya dengan Empunya dunia ini.

mungkin cukuplah setakat ini aku bertahan..
aku perlu memikirkan diri ku sendiri...
kerana aku sudah s e l e s a dgn kehidupan aku di cni..

0 comments:

Post a Comment