Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.

Monday, October 31, 2011

sweEt 23 ###


Salam Mrs Alya ...

dalam masa seminggu ni....ad bberapa perkara mahu di share...
namun, ini hanya seselit sahaja dahulu...
1st of all....adalah doa2 rakan2 atas pertambahan umur ambo y ke-23....
sweet tau tahun ni..sbb kahidupan aku berubah....
persekitaran berubah...
tahun ini juga merupakan pengalaman terindah sbb aku 1st tyme kerja...
rasa duit gaji pertama dalam hidup atas titik peluh aku...
banyak sangat pengalaman aku dapat...
pengalaman berkeluarga...pengalaman y mmanusia kan aku....

teddy bear dri Mr. Roti Canai (abg Awi)
Kasut cumIl dri Mrs Ihe...
Tdg & Shock dri Mr Fbian (abg Hizam)

Nilai xkesah...tpi, sangat2 mhargai.... tQ so much my frend
dan perkara yg aku sangat hargai ialah doa dari My Honey iaitu bapa dan family aku....
aku syg family aku....



0 comments:

Post a Comment