Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.

Tuesday, February 8, 2011

diam vs potpet...

entry kali ini agak bbaur pkauman ckit erk.....
awal2 lgi aku nk mint maaf , entry aku kali ini bukan mjurus kpd sesetengah org mahupun hdup tau dah mninggal

entry ini bukan utk kaum cina, melayu, india mahupun sungai k......
aku baru jak round2 blog kengkawan blogger aku.......
majoriti baca yg dak2 upsi gak la.....
dpt beza sgt cara penyampaian seorang cigu sains/math/bio ngn cigu2 knslg.....(espcly aku la)
xkira la pyampaian itu ada unsur ilmiah mahupun juz bjenaka......
yg jelas...cara penyampaian dan bahasa yg di gnakan....
sgt2 la bbeza....bgi aku sbg bakal cigu knslg nie.....agak kureng ckit erk....
atau paling dekatnya...kurang atau tiada kreativiti ........sorry 2 say....
kata akak aku, berkata benar wlupun pahit kan......aku lah tu...

entry ini sbgai satu teguran tuk sndri....kdg2 kita tak perasan tau etika blog kita sendiri.....
klu kita kata blog kita ini tuk di bawa ke sekolah.......
xperlu kot jadikan blog anda itu spt carcamarba......
di situ la nak masukkan sal mysoul la....my honey (ayat jelez kot)....
xjeles pun......wlupun masih single .....

sekurang2nya kita klu di anugerah sebagai seorang yang pasif atau aktif macamna sekalipun, cara kita bersosial tu.....
kena juga kita up to date..
(benda ala ini sgt mbantu ms nk jmpa bakal mertua tie )

xkira tau kita bersosial dalam alam maya mau pun dlm alam realiti....
ia akan mcerminkan siapa kita n mcmna kita mdidik fikiran kita...
org akan detect mlalui cara komunikasi n sosial kita....

diam tidak beerti kita bodoh...
tapi jgn pla diam kita mnunjukkan kita ini sombong....
biarlah kita diam bila kita perlu diam.....
makanya itu diam2 berisi...

em...cam lari ckit stori aku nie...
btw, sumer kubur pun masing2....tpi kita ni hidup perlulah ada matlamat...
jgn smpai kita di pandang rendah wlupun ada segulung sijil ijazah sarjana muda dek kerana kita tidak pndai berkomunikasi.....

0 comments:

Post a Comment