Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.

Wednesday, October 5, 2011

peluh rm3~~~

Salam.....

bila rasa penat, letih...
baru rasa memerlukan sesorang...
bila suka, senang....
kaki ntah ke mana...gg pun ntah ke mana...

aku pn manusia kan....seperkara jk...jgn smpai aku rasa tawar hati....
sudah secukup rasa sdh ni makan paru selama ni =)

letih juga ni balik kerja..rehat...nda sempat mau manja2 ngn katil...baju kotor mnunggu....
ni baru sedikit pgorbanan seorang mak ayah mbesarkan kita ..bekerja siang malam...
jika dibanding kerja part tym ni...

cerita sal part tyme...

duit juga salah satu motivasi kan...tpi, y mbuatkan aku sayang kawan2 skerja aku ni...
semua mcm ahli keluarga aku...
penat kerja di restoran ni...waitress...
tpi rsa puas dpt tlg p.cik othman....
tlg msk telur mata..
semua lh...keja2 besa wat d rmh...
puas..juz blaku prubahan fizikal la dlm 10 hari part tym ni...


~~~penat...



mmg ad mau cerita sal kwn2 skerja sy...wlupn 10 hari sdh...tpi mcm 10 tahun pnya cerita...
nti, tym sdh nda penat...bleh cerita satu-satu....

k....i need rest now...perlu tnaga mlm ni bperang ngn proposal....

salam ukhwah~~~~

0 comments:

Post a Comment