Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.

Sunday, January 9, 2011

DIA yang aku nanti...

apa yg aku rasa sekarang....????


aku benci, geram, meluat, sakit hati.....

YaAllah...e2lah makanan hati ku selama seminggu ni....

kenapa jg begitu?

kerana myangka panas hinGGa ke Syurga...

tpi petir smbar myambar sdh sekarang....

klu dulu b2...
sekarang sendiri ..hahaha..mcm org dah kena cerai pla
aku bukannya agGp dia lebih pun....
aku sayang dia seperti aku syg mama, bapa, adik2 aku....
aku dah terbiasa ngn dia...dia yg nda bleh trima...
tau la skrg dia sdh ada tmpt mgadu yg baru....
sampai2 perasaan aku dia xbleh nk jaga ...

aku cuba mgubah apa kurangnya dan lemahnya aku...
aku pun manusia biasa....
aku bukannya xbleh trima....
aku perlukan masa...masa...n masa
n tolong jaga perasaan aku...perasaan aku....
bagi keadaan seperti dahulu.....
tpi, mharap kan mereka2 ini akan memahami, baik aku undur diri...

baik, dia atau adiknya.....
biarlah...mungkin aku perlu redha krna di dekatkan ngn org yg xbleh mnilai kaC syg
buat apa kita mbuang masa dan air mata lagi...
wlu pedih yg aku rasa....
saat dia kata aku ini xpenting lagi
n adiknya lbh memahami...
aku sdh faam mksudnya....

biarla...
aku mnunggu DIA yang sbNr
mgisi jiwaku....

0 comments:

Post a Comment